.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حمایت از کودکان بی سرپرست؛
جشنواره غذای "نوروز همدلی" توسط کتابداران ساری برگزار می شود
  جشنواره غذای "نوروز همدلی" توسط کتابداران ساری برگزار می شود

 شمال نیوز: کتابدار کتابخانه عمومی آزادگان شهرستان ساری از برگزاری ویژه برنامه جشنواره خیریه غذا با عنوان «نوروز همدلی» توسط کتابداران شهرستان ساری در محل کتابخانه عمومی آزادگان خبر داد.

ابوذر علی زاده در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز در ساری اظهار کرد:  کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان ساری با همکاری جمعیت امام علی (ع) به منظور آشنایی اعضای کتابخانه با مفاهیم مذهبی و ملی و همچنین تقویت روحیه نوع دوستی در بین اعضای مختلف کتابخانه در هر رده سنی ویژه برنامه ای را در روز دوشنبه بیست و پنجم اسفندماه امسال ساعت 9 صبح به منظور کمک به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست برگزار می‌کند.

وی افزود: همه عواید حاصل از این برنامه در اختیار کودکان بی سرپرست و بد سرپرست برای تامین لوازم مورد نیاز آنها قرار خواهد گرفت تا بتوانند از این عید باستانی ایرانی مانند تمام کودکان این سرزمین لذت ببرند.

کتابدار کتابخانه عمومی آزادگان تصریح کرد: این برنامه با مشارکت مستقیم کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان ساری و اعضای کتابخانه برای فعالیت در امور خیریه به منظور تقویت روحیه خیرخواهی و نوعدوستی در آنان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور در این مراسم برای عموم مردم و خانواده‌های آنها آزاد است و ما از عموم مردم برای شرکت در این مراسم و کمک به کودکان بی سرپرست دعوت می‌کنیم که با حضور خود و کمک به این مراسم گامی هر چند کوچک برای نشاندن لبخند بر صورت این کودکان بردارند.

علی زاده در پایان تاکید کرد: در آمد حاصل از جشنواره غذا تماما به کودکان بی سرپرست برای خرید لوازم و پوشاک مورد نیاز عید اهداء خواهد شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 اسفند 1393
ای بابا اقای ذبیح پور از بهشهر کجایی عقب ماندی از قافله ...الانه که ذبیح پور دست به یک کارهای عجیب غریب بزنه ها تا .......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.